Μέρκελ: Έκανε την πρώτη δόση με το εμβόλιο της AstraZeneca και τη δεύτερη με Moderna

Μέρκελ: Έκανε την πρώτη δόση με το εμβόλιο της AstraZeneca και τη δεύτερη με Moderna

Τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά της νόσου Covid έκανε η Άνγκελα Μέρκελ επιλέγοντας αυτή τη φορά το ενέσιμο σκεύασμα της Moderna. Είχε κάνει την πρώτη δόση του εμβολίου της AstraZeneca.

Πριν από λίγες ημέρες, η 66χρονη Καγκελάριος της Γερμανίας έλαβε την δεύτερη δόση του εμβολίου Moderna, σύμφωνα με εκπρόσωπο της κυβέρνησης, γράφει η γερμανική εφημερίδα «Bild».

Στις 16 Απριλίου, η Μέρκελ έλαβε την πρώτη δόση του εμβολίου της ΑstraZeneza. Μέχρι στιγμής, δεν έχει παρουσιάσει τυχόν παρενέργειες μετά τη δεύτερη δόση, όπως αναφέρει το επίμαχο δημοσίευμα. Σήμερα, η Άνγκελα Μέρκελ υποδέχθηκε στην Καγκελαρία την επικεφαλής της Ευρωπαικής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν.

Από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το Tothemaonline.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

 

 

 

 

Τραγωδία με βρέφος: Τι διερευνά η Αστυνομία - «Ρίχνει φως» στα αίτια η νεκροτομή στο άτυχο αγοράκι

Τραγωδία με βρέφος: Τι διερευνά η Αστυνομία - «Ρίχνει φως» στα αίτια η νεκροτομή στο άτυχο αγοράκι

Υπόθεση αιφνίδιου θανάτου αγοριού μόλις 12 μηνών διερευνά η Αστυνομία στη Λεμεσό.